יליד עכו, חי ועובד בירושלים. נשוי ואבא לשני בנים צעירים. מלחין, סקסופוניסט קלאסי ומורה. החל את לימודי הקומפוזיציה בתיכון למדעים ואומנויות בגיל 15 בהדרכת פרופ' אנדרה היידו ופרופ' מיכאל וולפה. בין מוריו גם פרופ' ינעם ליף, פרופ' חיים פרמונט וד"ר יוסף ברנדנשווילי. בעל תואר שני בקומפוזיציה מטעם האקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים. יצירותיו בוצעו בין השאר על ידי נגנים מהתזמורת הפילהרמונית הישראלית, אנסמבל סולני תל אביב, הקאמרטה ירושלים, התזמורת הסימפונית של טאיוואן ועוד. חבר ברביעיית הסקסופונים של תל אביב, ניגן כסולן עם התזמורת הסימפונית הישראלית ותזמורת ירושלים מזרח ומערב, שם גם ניגן כסקסופוניסט קבוע במשך ארבע שנים. בעשור האחרון מתמחה בין היתר במוסיקה ערבית קלאסית.
אני דוקטורנט בקומפוזיציה במסלול המשותף לחוג למוסיקולוגיה והאקדמיה למוסיקה. בעבודת המחקר שלי אני מתמקד בחיבור הבלתי מנותק שבין האמנותי למערבי במוסיקה האמנותית בישראל דרך שלוש פרטיטורות המקיימות חיבורים בין מקורות מוסיקליים מן הסביבה הגאוגרפית של ישראל לבין אמות מידה אמנותיות מערביות. המקורות המרכזיים שלי מתמקדים על מקורות ראשוניים של מלחינים שהתעסקו בצורך בשילוב בין המקומי לאירופאי ובמרכזם מאמרו של בוסקוביץ' מ1953, כתיבתה של שרה חינסקי על איתור נקודות ההשקה בין האמנות העילית הקאנונית בישראל לבין פוליטיקת הזהות הלאומית וכתיבתו של יעקב ידגר בנושא מסורתיות בישראל כדיסציפלינה פוליטית המאפשרת התבוננות על חילוניות ומערביות בעין ביקורתית במטרה להרחבת השיח הזהותי בישראל.
במקביל לעבודת המחקר אני עסוק בכתיבתו של אלבום פיוטים כחלק מעבודת הדוקטורט. הטקסטים הם אסופה של משוררים ומשוררות שנוכחים בשיח התרבותי הישראלי כיום ומאבות ז'אנר הפיוט לאורך הדורות, שמתעסקים בסוגה כחלק מיצירתם. כל המוסיקה באלבום היא מוסיקה מקורית, במטרה ליצור אסופת פיוטים מודרנית שמנכיחה את רלוונטיות הז'אנר כחלק אינטגרלי מהמוסיקה האמנותית בישראל.
לינק לפיוט הראשון שנכתב במסגרת האלבום: